Initiatiefnemers en ondersteuners

DVJ Insight

DVJ Insight is een onderzoeksbureau. Dat betekent dat we mensen vragen om af en toe vragenlijsten in te vullen. Deze vragenlijsten gaan over verschillende onderwerpen en er wordt altijd geprobeerd een vragenlijst zo leuk mogelijk te maken. DVJ is bekend van het onderzoek dat wordt uitgevoerd voor de top 40 of voor verschillende onderwerpen die in RTL nieuws worden gebracht. Het geven van je mening is leuk en maakt het mogelijk om mee te denken over allerlei onderwerpen.

dvj-insights.nl

Dorus & Mannes

Dorus & Mannes zijn generalisten in reclame en specialisten in design. Met een passie voor ontwerp, een drang naar schoonheid en een duidelijk verhaal maken ze merken en bewaken ze merken. Voor Clubdoel hebben zij merk, identiteit en het platform ontworpen. Voor de realisatie van het platform zijn ze op de stoel van de eindgebruiker gaan zitten. Op basis van gesprekken met diverse bestuurders is Clubdoel ontstaan. De technische realisatie is gedaan door partner en specialist Website van Niels.

dorusenmannes.nl
websitevanniels.nl

NOC*NSF

NOC*NSF droomt van een Nederland waarin iedereen geniet van sport. Want sport is passie, sport verbroedert, sport is gezond. Sport haalt het beste in mensen naar boven, zorgt voor vriendschap en voor respect. Ons doel is te zorgen dat echt iedereen doet aan, geniet van, en wint door sport. Dat doen we door optimale sportomstandigheden te genereren voor iedereen in Nederland, via de strategie van meedoen en winnen. Winnen betekent excelleren in sport, medailles halen, maar ook onderzoek doen, mensen stimuleren iedere dag een beetje beter te worden, sport inzetten om obesitas tegen te gaan, Nederland veiliger en socialer maken.

nocnsf.nl